AUGUSTI

Har nu haft besök, 2 av mina småbröder  (63 och 62 år)
med tillhörande s.k. särbos.  Det var trevligt, Gunnar (63)
har inte varit här sedan 1992.

Undrar,  var har juli tagit vägen?  Det är ju sant som min
mor sa en gång: tiden går fortare, ju äldre man blir.

Har en internetvän som jag skulle ha träffat i Jönköping,
men det är fortfarande lättare att prata om det, än att
göra det.  Så nu sitter jag här och skäms lite lagom för
att inget händer.

Dottern, mågen och  mina små änglar till barnbarn, är ute
på husvagns-semester den här veckan. Har nu en extrahund,
det är dotterns lille (bordercollie) hund Diesel. Som tur är
så gäller det bara 1 vecka.


Och jag har lovat att måla (självpåtaget) lite bräder, vad
händer, jo det regnar. Då är det svårt att måla.

Ha det bra, för det har jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0