DECEMBER SNART JUL

Oj vad tiden går.

Det har väl inte hänt så mycket, utan det går sin gilla gång.

Vad som är ovanligt, det är att vi har MYCKET snö redan
i nov. Undrar om det blir en lika snörik och KALL vinter som
förra året.

Nu har jag äntligen fått uppleva lite lycka:  lille Lucas sa i dag
att han vill ha en stickad tröja, så nu gäller det att snabbt
inhandla garn och börja sticka.

Jag har ju sedan länge inte haft nå´n som velat ha stickade
plagg.

Men även Alexander vill ha en tröja.  De har valt ut vilka
modeller de vill ha.

I morgon åker jag till Jönköping och köper garn.
Hoppas att jag får tröjorna färdiga till jul.

Ha det bra för det har jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0