2011

Jaha, då startar ett nytt år, förhoppningsvis med bättre
resultat än 2010.

Det gamla året har ju egentligen varit mycket bra, förutom
krämpor (åldersrelaterade?). Det är ju äkta hälften som
verkligen har stora besvär, han har ju nå´n kota i ländryggen
som är sliten, varvid nerven kommer i kläm. Och det gör ONT.

Barnbarnen de växer och frodas, den lille L. (9 år i april) han
har svar på det mesta och fäller kommentarer så man häpnar.
Den store A. (12 år i aug.) han är  numera lite datanörd, men
det är ju till fördel för mig, jag kan be honom omhjälp i bland.

Jag brukar fundera på hur jag skulla haft det om jag inte hade
mina små änglar. Troligen j-igt tråkigt.

Ha det nu bra i det nya året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0