ARBETSSKADAD

Jo, jag är arbetsskadad. Orsak: Har gjort rent köksfläkten.

Av nå´n mysko anledning så är den INTE GJORD för vanlig
rengöring. Till denna sysselsättning åtgår följande attiraljer:

1 tidning på spishällen, en mekaniker, 2 olika "flaskborstar,
1 sprayflaska med regöringsmedel, ca 10-15 trasor och en del
verktyg.  Till detta måste man räkna minst 3 timmars arbetstid.
övrigt
Under arbetets gång stöter man emot vassa kanter, därav skador.

Så nu söker jag med ljus  och lykta efter en fläkt som fungerar,
är lätt att ta i sär, smidig att rengöra och därtill ska den vara
STARK och gärna prisvänlig.  Finns det företag som uppfyller
mina enormt stora krav?

För övrigt har januari varit bra.

Fick ett tråkigt besked förra veckan, min moster har gått bort.
Hon var den sista av 3 systrar Söderberg, hon blev 94 år.

Nu ska jag ut i köket och göra rent efter köksfläktsrengöring.

Ha det bra för det har jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0